Żenująca pierwsza notka

Podobno najtrudniej zacząć i w moim przypadku to święta racja, ale jak mawiał Bilbo Baggins wystarczy wyjść za próg, a nogi same nas poniosą (moja swobodna parafraza cytatu). Mam wielką nadzieję, że tak będzie z tym blogiem.

Mam zamiar pisać tutaj moje opinie (można powiedzieć recenzje, ale jeszcze uciekam od tego słowa) o książkach i filmach. Na pewno wkradnie się tutaj sporo moich prywatnych przemyśleń, ale hej – to mój blog 🙂

Żenującą pierwszą notkę uważam za zamkniętą, jeśli kogoś interesuje bliżej moja osoba lub kontakt ze mną to napiszę na osobnej podstronie coś o mnie, kiedy ogarnę prowadzenie tu bloga, choć nie wygląda to na trudne.

Wyruszam w podróż 🙂

8 komentarzy

Filed under Prywatnie

8 responses to “Żenująca pierwsza notka

  1. Żenada jest pojęciem względnym. Nie jest tak źle. 🙂

  2. Brawo! 🙂 Witaj wśród nas, blogerów! Fajnie, że kolejna znajoma (chociażby wirtualna) zdecydowała się na prowadzenie bloga. Powodzenia!

  3. Iza

    Będę inwigilować:). Pozdrawiam:).

  4. To ja życzę wytrwałości i wiele radości z prowadzenia bloga 🙂

  5. Gratuluję zebrania się w sobie, no i co? Powodzenia tylko należy jeszcze życzyć 🙂

  6. Witam i ja 🙂 czy my się przypadkiem nie „znamy” z Podaja? pozdrawiam i obserwuję 🙂

  7. Pingback: Urodzinowy konkurs ze Światem Książki :) | Raj za rogiem

Skomentuj

