Urodzinowy konkurs ze Światem Książki :)

Postanowiłam sprawdzić, kiedy obchodzę pierwszą rocznicę blogowania i okazało się, że to dzisiaj 🙂 Dokładnie rok temu pojawiła się Żenująca pierwsza notka! Myślałam, że będę pisać sporo swoich prywatnych rozmyślań, a okazało się, że skupiłam się na książkach. Może to i lepiej 🙂

Skoro dla mnie to specjalny dzień, pomyślałam, że dobrze by było podzielić się moją radością. Dlatego zdecydowałam się zorganizować na blogu pierwszy konkurs. Dzięki uprzejmości Świata Książki mam dla Was świetną nagrodę 🙂 Co można wygrać? „Dziewczyny w podróży” Amandy Pressner, Holly C. Corbett i Jennifer Baggett – doskonała lektura na lato!

Niezwykła opowieść Jen, Holly i Amandy – dwudziestoparolatek, które wybrały się w roczną podróż dookoła świata. Ze starszyzną Yagua w Puszczy Amazońskiej strzelają z dmuchawek, na brazylijskich plażach uczą się capoeiry, pracują jako wolontariuszki w kenijskiej szkole, wraz z tubylcami z plemienia Hmong wędrują po Wietnamie, zwiedzają Australię… Wyprawa przez cztery kontynenty przyniosła im wiele niezapomnianych przygód, ale przede wszystkim stała się źródłem inspiracji i przemyśleń – na temat siebie samych, stosunku do innych i do otaczającego świata.

Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy tylko zgłosić się w komentarzu pod tą notką 🙂 Zgłoszenia przyjmuję do piątku (6 lipca) do godziny 12! Wyniki podam w piątek wieczorem 🙂 Jeśli będzie dużo zgłoszeń jestem w stanie dorzucić książkę od siebie dla jeszcze jednej osoby.

A sobie życzę kolejnego roku blogowania 🙂

27 Komentarzy

Filed under Prywatnie

27 responses to “Urodzinowy konkurs ze Światem Książki :)

  1. To ja będę pierwsza! Gratuluję rocznicy 🙂 Oby prowadzenie bloga było dla Ciebie samą przyjemnością 🙂 Do losowania się zgłaszam

  2. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych lat blogowania :]
    Zgłaszam się.

  3. Gratuluję rocznicy! I życzę wytrwałości.
    Zgłaszam się.

  4. Dołączam się do chóru gratulacji! 🙂 Zgłaszam się po te piękności 🙂

  5. Po pierwsze: GRATULACJE! Po drugie: zgłaszam się! 🙂

  6. naocznie

    To może sprobuję szczęścia 🙂

  7. Cortonka

    Gratuluję rocznicy i zgłaszam się 🙂

  8. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych;-)
    Do konkursu się zgłaszam.
    Pozdrowienia.

  9. najlepszego! I o ile nie ma przeciwwskazań by o tę książkę powalczył facet to się zgłaszam!

  10. ale ostatnio obrodziło rocznicami:).
    Wielu ciekawych lektur i kolejnych lat blogowania:)
    A po książkę tez się zgłaszam:).

  11. Moni

    Gratulacje i … zgłaszam się. Pozdrawiam!

  12. Wszystkiego najlepszego :)) Zgłaszam się.

  13. Książka właśnie do mnie jedzie, więc się nie zgłaszam, ale życzę powodzenia innym! :))

  14. a ja się zgłaszam i gratuluję rocznicy! szacun ziom 😉

  15. Jestem dopiero na pozątku blogowj drogi, z nutką zazdrości więc gratuluję Ci tak wspaniałej rocznicy i z nadzieją zgłaszam się do losownia. Jak jest rocznica – powinny byc też życzenia 🙂 więc życze Ci wytrwałości, ciekawych pomysłów, wiele czasu na czytanie i weny do pisania 🙂 Pozdrawiam!

  16. Wszystkiego najlepszego i zgłaszam się 🙂

  17. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic!
    PS. Ponieważ ta książka to coś dla mnie, zgłaszam się ochoczo 🙂

  18. Zgłaszam się i gratuluję rocznicy 😉 konkursu z taką nagrodą za nic nie przegapię

  19. gratuluję rocznicy! i życzę kolejnych owocnych lat w blogosferze 🙂

    do konkursu się nie zgłaszam 😉

  20. Gratuluję rocznicy i z chęcią zgłaszam się do konkursu 🙂

  21. gratulacje! i również się zgłaszam 🙂

  22. Gratuluję rocznicy, oby tak dalej! 🙂
    Właśnie czytam tę książkę – jest rewelacyjna!

  23. malineczka74

    Gratuluję rocznicy ! Życzę wytrwałości w pisaniu i zgłaszam się
    malineczka74@op.pl

Skomentuj

