Wyniki konkursu

Miało być wieczorem, ale za chwilę wyjeżdżam, dlatego ogłaszam wyniki wcześniej. Losowanie przeprowadziłam w sposób tradycyjny. Sama nie mogłam udźwignąć odpowiedzialności wylosowania jednej karteczki, więc zajął się tym mój narzeczony. A zwycięzcą jest:

Klaudia

Zwyciężczyni serdecznie gratuluję i dziękuję wszystkim za wzięcie udziału i miłe życzenia urodzinowe 🙂 Obiecuję, że to na pewno nie był ostatni konkurs zorganizowany na moim blogu! A jutro zapraszam na recenzję książki, która moim zdaniem jest rewelacyjna!

I jeszcze raz dziękuję wydawnictwu Świat Książki za przeznaczenie książki na nagrodę!

1 komentarz

Filed under Prywatnie

One response to “Wyniki konkursu

  1. Nie mogę uwierzyć, że wygrałam 🙂 Dziękuję! Dane wysłałam ;]

Skomentuj

