I po praktykach!

Pisałam, że zaczynam praktyki w szkole podstawowej, wypada napisać, że je zakończyłam 🙂 Żywa! I już możecie mnie żałować, bo naprawdę to lubię i jestem całkiem dobrym nauczycielem, co mam potwierdzone na piśmie przez moją opiekunkę 😉 A wiadomo, jak wygląda sytuacja z miejscami pracy w szkole.

Nie obyło się bez problemów, bo 6 klasy rzeczywiście chciały mnie zjeść, ale za to klasa 5 i 4 rekompensowały mi to w pełni. Dzieciaki są genialne, chociaż z uczeniem się u nich dość kiepsko, z myśleniem też bywa różnie. Dowiedziałam się, że Czesław Miłosz był jurorem w X-Factor, a łaską jest, kiedy się przyjmuje przeprosiny od koleżanki. Dużo podobnych kwiatków padało mi na lekcjach i czasem z trudem hamowałam śmiech, a czasem się śmiałam ;P Z chłopcami pogadałam o piłce nożnej i grach komputerowych i dowiedziałam się, że jestem fantastyczna. Na szczęście uniknęłam jakichś bardzo nieprzyjemnych sytuacji i moją pierwszą przygodę ze szkołą podstawową uznaję za bardzo udaną 🙂

A teraz czas na powrót do normalności – pierwsze zajęcia na uczelni za mną i próbuję ogarnąć zamieszanie związane z planem zajęć, logowaniem się, zapisywaniem i zobaczymy, co jeszcze wymyślą…

Tęsknie za tymi potworkami!

3 komentarze

Filed under Prywatnie

3 responses to “I po praktykach!

  1. Fajnie, że jesteś zadowolona 🙂 Z pewnością od dzieci można dowiedzieć się wielu interesujących rzeczy, z tym Miłoszem jako jurorem X Factor nie jestem zdziwiona, już słyszałam podobne kwiatki od koleżanek nauczycielek w podstawówce 🙂

  2. Niestety, tak to jest, że pracę w szkole trzeba ‚czuc’, ja czuję, kocham i nie wyobrażam sobie siebie w roli innej niż nauczycielskiej. Fajnie, że też to czujesz 😉
    Klasy szóste chciały Cię zjeśc? To pomyśl co by było, gdybyś miała praktyki w gimnazjum. 😉
    Pozdrawiam cieplutko 🙂

  3. Super że Ci się podobało, że z dziećmi się dogadywałaś będzę trzymała kciuki za miejsce pracy dla Ciebie 😉

Skomentuj

