Garść informacji :)

Sesja zbliża się wielkimi krokami i moi wykładowcy zaczęli torturować nas warunkami zaliczenia. Z tego powodu niewiele czasu zostaje mi na czytanie, a na dodatek zagrzebał się w grubych książkach i staram się pogodzić to z czytaniem lektur na uczelnią 🙂 Mam małe urwanie głowy, ale powoli dojdę do równowagi, jak zawsze.

wyzwanie-3Chciałam jednak napisać o dwóch sprawach. Po pierwsze informuję, że zapisałam się do Wyzwania 52, które zostało zorganizowane przez dwa serwisy: Book z nami oraz Filozofia.TV. Wyzwanie kierowane jest do wszystkich osób prowadzących bloga (nieważne jakiej treści) i polega na zamieszczeniu 52 wpisów w ciągu roku, co daje jeden wpis na tydzień. Myślę, że to świetna inicjatywa i z chęcią dołączyłam, bo to dobra motywacja do regularnego pisania na blogu.

Druga sprawa jest jeszcze bardziej prywatna i nie związana z książkami ani blogiem. Chciałam się tylko pochwalić, jakiego mam zdolnego męża 🙂 Od jakiegoś czasu rozwija fajny projekt muzyczny, któremu kibicuje i od niedawna można obserwować pierwsze efekty pracy zespołu. Zespół nazywa się NSRocking i możecie go znaleźć na Facebooku albo na ich oficjalnej stronie internetowej. Ja zapraszam do przesłuchania dema, które jest naprawdę dobrą muzyką i wpada szybko w ucho 😛 Zachęcam do odsłuchania. A tutaj znajdziecie jedną z moich ulubionych piosenek:

1 komentarz

Filed under Prywatnie

One response to “Garść informacji :)

  1. Witam, Słowo wpadło tutaj dzięki wyzwaniu, Wyzwaniu 52. A Pana Męża masz zdolnego! Powodzenia Wam Obojgu.

Skomentuj

