Wyniki konkursu :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  Wybaczcie zwłokę, ale malowanie zjada mi czas niemiłosiernie, chociaż przyznaję, że miałam przerwę na kino 😉

Maszyna losująca dokonała jednak wyboru zwycięzcy! W konkursie wzięło udział 40 osób, bardzo dziękuję uczestnikom. Ze względu na tak dużą frekwencję postanowiłam wybrać dwoje zwycięzców! Ale oczywiście druga osoba będzie dokonywała wyboru nagrody z uszczuplonej puli.

Nie przedłużając… Pierwsza wylosowana osoba to…

     eyesOFsoul

OLYMPUS DIGITAL CAMERAa druga… giffins

OLYMPUS DIGITAL CAMERAGratuluję zwyciężczyniom 🙂

5 komentarzy

Filed under Prywatnie

5 responses to “Wyniki konkursu :)

  1. Ja również gratuluję:)

  2. Dziękuję jeszcze raz! Jest mi niezmiernie miło! :)))

  3. O rany, ale świetna wiadomość 🙂 Dzięki i pozdrawiam!

Skomentuj

