Małe zmiany ;)

Kilka dni temu dostałam od koleżanki propozycję połączenia sił w blogowaniu i nie namyślając się długo – zgodziłam się. Powodów jest wiele. Ostatnio mam wrażenie, że nieco zaniedbałam bloga, rzadziej publikuję recenzję i chyba gdzieś zagubiłam ten początkowy entuzjazm. Cały czas blogowanie sprawia mi wielką przyjemność i uwielbiam dzielić się swoimi opiniami o książkach, ale chcę, aby to miejsce rozwijało się. Dodatkowa para rąk, do pisania recenzji na pewno jest krokiem we właściwym kierunku 😉

Także proszę Państwa od dzisiaj Raj za rogiem to nie jedna, a dwie blogerki i jeszcze więcej recenzji książek i pomysłów niż do tej pory! Przedstawienie się pozostawiam już Beacie 😉

Dodaj komentarz

Filed under Prywatnie

Skomentuj

